close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

וילות נופש- טרנד חדש

מערכת שורשיז ניסן, תשעד17/04/2014

טרנד חדש לנופשים- וילות נופש, הפינוק החדש של הקיץ

תגיות:
מתוך אתר וילות נופש
צילום: יח"צ החברה

הזמן ממשיך רץ, כולנו רצים, ממהרים, להביא את הילדים לגן, להוציא מהגן, ללכת לעבודה לחזור מהעבודה, וואו, זה מתיש וזה מעייף וכבר הגענו לחודשי הקיץ, עונת הקיץ אמורה להביא עמה בשורה של אור, של רגיעה, של שמש, של נחת, אולי הגיע הזמן לצאת לחופשה, אבל איפה אפשר לצאת לחופשה, מה עם הכשרות, מה עם תפילות בבית הכנסת, מה עם שקט מכל ההמולה, של מסיבות, מנגלים, רעש, איפה משפחה חרדית ממוצעת וצנועה, יכולה לבלות את חופשת הקיץ שלה, שמעתי שיש כמה

וילות נופש שמתאימות בדיוק לציבור שלנו, כדאי לבדוק אותם.

לפני שמזמינים וילות נופש מה חשוב לבדוק
יש וילות נופש בכל הארץ מהצפון ועד הדרום, חלק מהווילות נמצאות באזורים מבודדים, עם הרבה טבע מסביב וחלק מהווילות בתוך יישובים, ישנן וילות רבות שהן בעצם בהרגשה כמו דירת צימר גדולה ולה יש המון חדרים שמתאימים במיוחד לציבור החרדי שהינו בן נפשות רבות, מה שחשוב לציבור החרדי זה השקט והשמירה על הצניעות, השמירה על הכשרות ומתן האפשרות לבלות עם המשפחה בנופש נוח מרגיע ומפנק, הרחק מכל המולת היום יום, רק אתם והמשפחה שלכם.

בד"כ המחירים של וילות נופש וחופשת נופש שכזו הם די יקרים, אך לציבור החרדי שמגיע עם כל בני המשפחה, המחירים הרבה יותר נמוכים משמעותית וישנן אפילו וילות שמתמחרות לפי פר יחידה ולא לפי פר אדם, למרות שיש וילות שלוקחות תוספת תשלום קטנה על כל ילד. יש בוילות מטבח שבו ניתן לבשל כאוות נפשכם, יש וילות נופש שמציעות לאורחיהם מטבח כשר ובו יש כלים כשרים, יש אפילו וילות שמאפשרות להזמין ארוחות מראש כשחלקן כשרות למהדרין, צריך פשוט לברר כמובן האם יש בית כנסת בקרבת מקום, חשוב שיהיה בוילה שעון שבת.

מרבית הוילות שמיועדות לציבור הדתי / חרדי די מבודדות, כך שאין חשש ש"יקפצו" אליכם לביקור, אורחים לא קרואים, ישנם בריכות מחוממות במרביתן וספא, כך שרוגע ושקט ומאכלים טובים יהיו לכם. אז קדימה לא לחשוש כי וילות נופש רבות קיימות שאפשר בהן לנפוש, קחו את האישה ואת כל הילדים ולכו תבלו לכם בנעימים, לאורח החיים הרגוע והצנוע איש לא יפריע כי מנהלי וילות נופש יודעים זאת. תהנו.

הוסף תגובה
מתוך אתר וילות נופש
צילום: יח"צ החברה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה